Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Tak, rejestracja jest wymagana. Nie jest to trudny proces, przygotowaliśmy materiał video, w którym pokazujemy jak on przebiega.
Czy złożenie zamówienia na Państwa platformie jest skomplikowane?
Nasza platforma ma w sposób łatwy i przyjazny ułatwić zakup nawozów przez internet. Zamówienie można złożyć w kilka minut. Na tym filmie można zobaczyć, że nie jest to nic skomplikowanego.
Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?
Towar rozwożony jest ciężarówkami, które mają ładowność 24t i taka też jest minimalna wielkość zamówienia. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z nami można zrealizować zamówienia łączone (na różne nawozy), natomiast sumarycznie muszą być to 24 tony.
Jak wygląda cały proces zakupowy?
Po złożeniu zamówienia na naszej platformie skontaktujemy się z Państwem najpóźniej następnego dnia roboczego, aby ustalić szczegóły. Poinformujemy o terminie realizacji, sposobie płatności i odpowiemy na wszystkie pytania.
Czy na jedno zamówienie można wystawić kilka faktur?
Tak. Zdarza się, że np. dwóch sąsiadów kupuje całe auto nawozu na spółkę, nie stanowi to najmniejszego problemu. Po złożeniu zamówienia kontaktujemy się z Państwem telefonicznie i wtedy można ustalić takie szczegóły. Transport dojedzie pod jeden adres, ale faktury wystawimy zgodnie z Państwa życzeniem.
Jakie są formy płatności?
Zamówienia realizowane są po przedpłacie. Otrzymują Państwo od nas fakturę pro-formę i po jej opłaceniu towar jest do Państwa wysyłany. Alternatywną możliwością jest wykonanie szybkiego przelewu w momencie, w którym kierowca z zamówionym towarem dojedzie na miejsce.
Czy jeszcze o coś chciałbyś dopytać?
Jesteśmy do dyspozycji, odpowiemy na wszystkie pytania: sprzedaz@eagro.pl